Wednesday 8 February 2012

3 tahun 2 bulan (2)

ML sudah 2 bulan. Diraikan dengan membawa ML ke klinik untuk injection kali ke-2. Patah hati melihat ML menangis bersungguh-sungguh sampai mengalir air mata. Tapi elok je lepas kena inject, aku dokong terus dia senyap. Alahai anak emak, manja sangat ni :p. Hadiah bulan ke-2 ni ML dapat selimut baru. Hahahahahaha...

Aku baru perasan, aku tak letak lagi gambar ML dalam blog ni. So, buat tatapan semua. Inilah ML dari mula keluar dari perut sehingga gambar terkini bersama sepupu merangkap pakciknya, Omar. :) Enjoyyyyy...

















Ulangtahun perkahwinan kami yang ke-3, aku dah CH meraikannya di rumah dengan membungkus nasi arab yang sungguh lazat. Lamb Kabsah. Perghhh.. nyesal beli 1 bungkus je. :D. Sekarang aku tau, kenapa ML tak nak keluar pada 5hb tapi pilih 7hb, nak kacau daun lah tewwwwwwww.... :p

Harapan aku, agar kasih sayang kami akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Aku sungguh bersyukur kerana memiliki CH sebagai suami. YOU ARE THE BEST SAYANG! :)




Cukuplah untuk kali ini. Ciao!

2 comments: