Thursday 7 February 2013

4 tahun dan 1 tahun 2 bulan

Baru memasuki 4 tahun dan perjalanan kami masih panjang. Banyak yang telah kami tempoh sepanjang 4 tahun ni. Kadang-kadang rasa macam naik roller coaster. Kejap di atas, kejap menjunam ke bawah dan kebanyakannya mendatar tapi kami gembira seadanya. CH adalah suami yang terbaik diberikan kepada aku.  Mencukupkan apa yang kurang dalam diri, seorang sahabat, seorang suami, seorang ayah dan seorang pengkritik (:p) yang hebat buat aku. Alhamdulillah di atas segala yang telah DIA berikan untuk aku. 

ML? aargghhh... penghibur hati ini. Tak boleh  bayangkan satu hari tanpa ML. Kadang-kadang geram, kadang-kadang stress juga. Tapi, nak marah pun tak guna,, dia tak faham dan dia memang tak takut kat aku.  Paling-paling pun aku bebel je, dan bila dia tau mak dia marah nanti dia datang, manja-manja dan cium mak dia! Terus mak dia cair. Nampak tak akal dia tu? haih.

Banyak cakap, tapi dalam bahasa dia. 
Sangat comel. Kalau berkesempatan akan upload video ML cakap.
Sangat lasak dan aktif, tapi aku tak kisah.
Memang penat sebab habis sepah satu rumah, tapi aku tak kisah.
Sangat ceria dan manja, tapi aku tak kisah.
Sebab bila salah satu ini hilang, aku akan risau sebab itu tandanya dia tidak sihat.

ML, mak just want you to know that Mak and Ayah love you so much! Be a good son sayang :)



Eh, sejak bila ada anak panda dalam rumah ni???


CAKKKK!!! :D




First time balik kampung jumpa nyang, relaks je main-main dengan nyang. Good boy ML !



Tengok, tengok, ini dah start nak cari pasal dengan mak dia :p




Tak takut dengan binatang :)





2 comments:

  1. Hensemmm boy! Wei congrats on your wonderful 4 years. Aku tumpang happy n tumpang blaja frm cerita2 ko ni. Nak prektik kan nya tah bila. Wuwuwuwu. :P
    -f

    ReplyDelete
  2. hehehe.. Thanks babe! tak ada ilmu sangat pun. Semua bedal je.

    ReplyDelete