Saturday 14 December 2013

Slown down baby,

Kata orang, anak-anak ni kejap sangat proses pembesarannya.

Memang benarlah kata orang itu. ML sudah pun menjangkau usia 2 tahun pada 7 dec 2013 lepas. Cepat sangat rasanya. Terlalu pantas seperti tak terkejar, Tapi, aku bersyukur kerana ML membesar di depan dan bersama aku.

Aku kehilangan 'waktu' itu hanya semasa aku bersalinkan MS. Oh ya, aku belum lagi update tentang kelahiran kedua kami, juga seorang hero. Alhamdulillah dengan rezeki ini,

2 tahun yang banyak mengajar aku tentang kesabaran.
2 tahun yang sangat mencabar menjaga anak kecil.
2 tahun yang penuh dengan tawa nangis dan drama.

Sedikit pun tidak timbul rasa kesal kerana inilah antara anugerah yang terindah yang diberikan kepada aku.

Menjadi seorang emak.

dan kini aku sudahpun menjadi emak kepada 2 orang hero.

MS telah dilahirkan pada 27 September 2013. 7.57 petang. 3.57 kg.

Terima kasih Allah.



tapi, kenapa berat ku tidak turun juga?

No comments:

Post a Comment