Thursday 12 January 2012

Cerita Ringkas #1

Ezani juara pertama Masterchef Malaysia. Tak dapat fokus sepanjang siaran sebab masa tu la ML bangun. Kena layan hok hek hok hek dia. Elok je lepas habis siaran, ML tidur. Huhuhuhuhuhu....

Manchester United berjaya membalas dendam pada Manchester City. Aku jangkakan lebih banyak gol, namun atas kelekaan, United kena 2 gol separuh masa kedua. Apa-apa pun, yang penting United menang. Bye bye City.

Perjumpaan dengan Dr. Fatimah berjalan lancar. Happy to see her. Luka dalam dan luar dah ok. Clear. Tapi tak bermakna aku boleh buat/angkat benda-benda berat. A big NO from my mum. Need to rest for 3 years before having another baby. Dr bagi beberapa pilihan, antaranya, natural (bahaya untuk aku yang  caeser ni), pil (murah, simple tapi tak berani sebab ada kesan nanti) and implan. Aku pilih implan sebab memang awal-awal dah discuss dengan CH untuk guna cara implan je. Senang. Masukkan je, lepas 3 tahun baru keluarkan. Dr pun kata ok, jadi 3 minggu lagi akan jumpa kembali untuk buat implan and checkup untuk pap smear sekali. Harap semuanya akan berjalan lancar. Ngeh...

Maka dengan ini, kalau perancangan berjalan lancar ML akan mendapat sepenuh perhatian daripada kami sepanjang 3 tahun ni. So, don't worry baby. :). Harap aku dan CH akan berjaya mendidik ML menjadi anak yang soleh dan tidak terlalu dimanjakan. Amin.



Cukuplah untuk kali ini. Ciao!

No comments:

Post a Comment